Bij uitzending gemist krijg ik alleen een zwart beeld als ik op de aflevering klik. Eerst had ik het altijd wel. Wie weet een oplossing?

Ik kan wel de afleveringen vinden en dan staat er bekijk uitzending, maar als ik dat doe krijg ik een wit of zwart beeld.
Ik kan van geen enkele omroep iets terug kijken.
Ik ben al op het configuratiescherm naar een eerdere datum terug gegaan, toen ik het nog wel kon bekijken, maar dat helpt ook niet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.1K

Antwoorden (2)

Misschien ligt het aan Flash of Silverlight. Kijk of er een update beschikbaar is of installeer het op nieuw.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij de meeste mensen is Microsoft Silverlight verlopen. Dat heb je nodig bij dit soort dingen. Dus kijk even of je de nieuwste Silverlight erop heb staan. Zo niet? Download de nieuwste versie ervan....